CJ Support

by beheerder

We staan voor u klaar met onze CJ Support.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op.

Wij ondersteunen u graag in het gebruik van onze CJ Analytics Suite.

Na het onboarden van onze Customer Journey Analytics Suite kunt u zelf aan de slag om verbeterinzichten om te zetten in gerichte acties. Heeft u toch meer ondersteuning nodig bij het gebruik van onze Suite? Ons team van ervaren Customer Intelligence Analisten staat voor u klaar om u te helpen.

Wij kunnen u helpen bij de volgende vraagstukken:

  1. Hoe ziet uw customer journey eruit?
  2. Wie zijn uw klanten en wat beweegt hen?
  3. Wat zijn uw verbeterinsights en hoe zet u deze om in gerichte acties?
  4. Wat is de impact van deze verbeteringen op uw doelstellingen (denk aan NPS, tevredenheid, kosten en gemak)?

CJ Data Gathering integreert alle relevante databronnen rondom de customer journey en schetst een customer journey klantbeeld.

CJ Data Connecting levert een geïntegreerd customer journey klantbeeld door met customer-journey-modellen en tekst-algoritmen de datastromen te verbinden.

CJ Data Insights helpt met concrete verbeterinsights bij het vormgeven van de meest ideale customer journeys.

CJ Management Cockpit is een op maat gemaakt customer journey besturings- en verbeteringsdashboard waarvan gebruikers bijna onmiddellijk aangeven: ‘Ik weet niet hoe ik ooit zonder kon.’

Top