Downloads

by beheerder

Wij delen graag onze kennis. Hier vindt u een overzicht van onze recente publicaties.

Aegon: Volg de dagkoers van je merk
Op dit moment verschuift de focus bij ons 150-jarige bedrijf in rap tempo van enkelvoudige verzekeringsproducten naar inkomen en wonen,’ vertelt Jürgen Warnecke, Senior Markt Analist bij Aegon. ‘Het één-kanaal-denken heeft plaatsgemaakt voor een cross channel-benadering, met digital first als uitgangspunt. Het creëren van loyale klanten is een van de vier pijlers van de strategie van Aegon, naast winstgevende groei, trotse medewerkers en een effectieve bedrijfsvoering. Klanten in staat stellen zelf bewust keuzes te maken voor een gezonde financiële toekomst is de centrale doelstelling. Door transitie van business-to-business naar business-to-consumer marketing onderhouden we directere relaties met klanten. Dan is het belangrijk dat klanten weten wie je bent. Dus moeten we aan onze identiteit werken. Om dit goed te kunnen doen, monitoren we hoe mensen écht tegen ons merk aankijken.’
Bron: Clou, juli 2015

Aegon; hoe bouw je een merk met de stem van de klant als baken
Aegon voelt zich verantwoordelijk voor de financiële bewustwording van mensen. In een eerlijke dialoog biedt de financiële dienstverlener klanten begrijpelijke oplossingen, waardoor ze zelf bewuste keuzes kunnen maken voor een gezonde financiële toekomst. Dan dient zich al snel de vraag aan in hoeverre deze strategie zich vertaalt in merkvoorkeur bij consumenten.
Bron: Underlined.nl

Generali AM Innovatiescriptieprijs 2015: beste afstudeerscriptie over innovatie in de financiële dienstverlening
Diemen, 28 september 2015
Gerdien Ridderbos, in 2015 afgestudeerd als Master Marketing Research aan Tilburg University, en inmiddels als Customer Intelligence Analist werkzaam bij Underlined, is genomineerd voor de Generali AM Innovatie Scriptieprijs.

Houden promoters en detractors zich aan hun woord?
Underlined werkte samen met toonaangevende organisaties en universiteiten om een studie mogelijk te maken naar de samenhang tussen sentiment op internet en de Net Promotor Score. Deze publicatie is van Hans Haans, verbonden aan de Universiteit van Tilburg met wie Underlined dit onderzoek verrichtte.
Bron: Tijdschrift voor Marketing

Op zoek naar de mens achter de klant
Een interview met Sander Claus over wat Underlined doet op het gebied Customer Centricity.
Bron: Clou

CJ Data Gathering integreert alle relevante databronnen rondom de customer journey en schetst een customer journey klantbeeld.

CJ Data Connecting levert een geïntegreerd customer journey klantbeeld door met customer-journey-modellen en tekst-algoritmen de datastromen te verbinden.

CJ Data Insights helpt met concrete verbeterinsights bij het vormgeven van de meest ideale customer journeys.

CJ Management Cockpit is een op maat gemaakt customer journey besturings- en verbeteringsdashboard waarvan gebruikers bijna onmiddellijk aangeven: ‘Ik weet niet hoe ik ooit zonder kon.’

Top