Onboarding

by Inger

Underlined Customer Journey Analytics Suite.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op.

We helpen u graag bij de inrichting en het eerste gebruik van onze producten.

De stappen waar we u bij kunnen helpen:

  1. Aansluiten van de databronnen
  2. Koppelen van de data
  3. Uw dashboard inrichten

Onze werkwijze

Eerst bekijken we samen waar uw organisatie behoefte aan heeft en hoe ver u al bent in het verzamelen van klantdata. Vervolgens bekijken we op welk niveau van onze CJ Analytics Suite u wilt starten.

Zelfstandig aan de slag

Bij het onboarden van onze producten is ons doel simpel: u kunt er zo snel mogelijk zelf mee aan de slag. Mocht er toch nog ondersteuning nodig zijn, dan kunt u natuurlijk gebruik maken van onze CJ Support.

CJ Data Gathering integreert alle relevante databronnen rondom de customer journey en schetst een customer journey klantbeeld.

CJ Data Connecting levert een geïntegreerd customer journey klantbeeld door met customer-journey-modellen en tekst-algoritmen de datastromen te verbinden.

CJ Data Insights helpt met concrete verbeterinsights bij het vormgeven van de meest ideale customer journeys.

CJ Management Cockpit is een op maat gemaakt customer journey besturings- en verbeteringsdashboard waarvan gebruikers bijna onmiddellijk aangeven: ‘Ik weet niet hoe ik ooit zonder kon.’

Top