Masterclass Customer Journey Analytics

by beheerder

Masterclass Customer Journey Analytics

by beheerder

by beheerder

Ongetwijfeld is uw bedrijf bezig met het in kaart brengen van de Customer Journey. Vaak zal dit echter een theoretische of kwalitatieve aanpak zijn, terwijl u wilt weten hoe het écht zit. In de Masterclass Customer Journey Analytics krijgt u handvatten over hoe u de werkelijke klantreis en klantbeleving inzichtelijk maakt. U krijgt aan de hand van een klantcase van Underlined te zien hoe u met gebruik van big data analyse, journey- en tekstmining het maximale uit uw klantdata kunt halen.

Tijdens de Masterclass gaan we gezamenlijk, vanuit uw eigen expertise, aan de slag om te kijken welke slagen er binnen uw eigen organisatie gemaakt kunnen worden op het gebied van Customer Journey Analytics. Dit doen we door concreet te bekijken welke punten u in uw eigen bedrijf aan kunt pakken en wat daar allemaal bij komt kijken. U verlaat de Masterclass dus niet alleen met de benodigde kennis, maar ook met concrete handvatten waarmee u aan de slag kunt!

Data 2017

Donderdag 7 september 9.00 – 13.00 uur (met lunch)
Donderdag 2 november 9.00-13.00 uur (met lunch)

Leerdoelen

Na de Masterclass weet u hoe u op basis van data en inzichten uit de Customer Journey, verbeteringen in de klantreis kunt initiëren, prioriteren en besturen. Resultaat: continue verbetering van de klantbeleving en effectievere klantprocessen.

Na deze sessie heeft u kennis opgebouwd over:

  • Welke technieken er in praktijk worden toegepast
  • Hoe u inzicht haalt uit Voice-of-the-Customer bronnen
  • Welke inzichten ontstaan door Customer Journey Analytics
  • Wat er nodig is om Customer Journey Analytics toe te passen

Vervolgens:

  • Heeft u zelf ervaren hoe Customer Journey Insights worden gegenereerd
  • Hoe u hiermee de NPS voor uw organisatie kunt verbeteren, terwijl u de kosten omlaag brengt
  • Krijgt u praktische handvatten en veel ideeën mee om dit toe te passen in uw organisatie

Locatie en kosten

Underlined_Gruyterpand
Brasserie De Gruyter Fabriek, Ingang F
Veemarktkade 8
5222 AE ‘s-Hertogenbosch
routebeschrijving

De kosten voor deze masterclass, inclusief lunch of borrel zijn € 495,- excl. BTW.
Er is plek voor maximaal 15 personen.

Inschrijven

Ervaringen van deelnemers

Daryl AutarDe Masterclass was voor mij erg leerzaam en heeft mij praktische tools opgeleverd die ik kan inzetten ter verbetering van de klantbeleving. Ik raad deze workshop aan als je meer inzicht wilt halen uit customer journey’s bij jouw bedrijf.

Daryl Autar, Data Scientist bij Hallmark Cards Continental Europe B.V.

Maaike VernooyIn een ontspannen setting inspirerende ervaringen gedeeld! Goed ook om te horen waar en hoe iedereen met customer experience bezig is.

Maaike Vernooy, Customer Experience Manager bij OHRA

Bart DerksenIn deze masterclass ben ik tot inzicht gekomen dat Big Data alleen maar een tijdelijke kapstok is. Softwaretools die steeds meer kunnen omgaan met ongestructureerde data vergen nog altijd het kennisniveau van inhoudelijke specialisten van de branche. Analytics rondom klantreizen helpt bij het inzicht dit voor klanten te verbeteren en ook in te schatten wat nu de waarde is van een verbetering van een processtap voor klant en onderneming.

Bart Derksen, Afdelingsmanager Marketing Intelligence bij Univé Verzekeringen

Titia PosdijkDe workshop heeft me veel inspiratie opgeleverd over hoe we customer journeys beter kunnen meten en optimaliseren, door het koppelen van verschillende rapportages met klantdata. Kwalitatieve klantinzichten blijven altijd belangrijk, maar door die inzichten te koppelen aan ‘big data’ kom je sneller bij concrete verbeterpunten. En kan je structureel de klantbeleving blijven verbeteren.

Titia Posdijk, Interim Marketeer bij ASN Bank

Michiel van StratenDank voor de inspirerende sessie!

Michiel van Straten, Customer Analytics bij KPN

Christiaan BuitenhuisHet is prettig om met gelijkgestemden te kunnen spreken over het enige onderwerp dat er voor organisaties toe doet: de klant. De mensen sprekers maken dit mogelijk en dagen uit om twee stappen vooruit te denken om zo klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Het was een leuke, leerzame ochtend!

Christiaan Buitenhuis, Marketing Intelligence bij Interpolis

Nicolette WuringNa deze zeer inspirerende ochtend over customer journey management en de integrale verbetering daarvan, borrelden er allerhande ideeën in mij op. Ik heb er ’s avonds direct een blog over geschreven.

Nicolette Wuring, Director Customer Focus bij QVC Deutschland Inc. & Co. KG

Theo de GussemNa een inspirerende workshop met verschillende branchegenoten terug naar de werkvloer.
Erg leerzaam om te zien hoe anderen in klantbeleving staan en denken over hoe het beter zou kunnen.
Met voldoende praktische handvatten nu aan de slag om concrete verbeterpunten inzichtelijk te maken.

Theo de Gussem, Adviseur Market Intelligence, Divisie Marketing en Sales CZ

Alexander PronkBewegen van procesdenken naar klantdenken. Door de masterclass ben ik weer een stapje terug gaan doen en gaan kijken naar wat écht belangrijk is. Een aanrader!

Alexander Pronk, Business Line Manager bij Guidion

Judy WisselaarDe Masterclass vond ik erg interessant en heeft me een paar mooie aanknopingspunten gegeven om binnen Interpolis in gesprek te gaan over Customer Experience Management. Dank daarvoor!

Judy Wisselaar, Customer Experience manager bij Achmea, Kwaliteit & Klantsignalen

Edwin KootLeerzame en inspirerende masterclass! Een mooie combi van theoretische inzichten en open uitwisseling van praktijkervaringen van bedrijven. Leuk om te horen dat we vaak met vergelijkbare issues worstelen. Maar ook diverse bruikbare en praktische voorbeelden en ideeën gehoord. Dank aan gastheren Theo en Sander. Een aanrader!

Edwin Koot, Manager Customer & Market Intelligence bij Allianz Benelux N.V.

Erik JansenText Mining van medewerker en klantreacties leidt tot verhelderende inzichten in welke NPS-drivers je nu echt moet oppakken!

Erik Jansen, Senior Account Manager bij SAS

Deze bedrijven volgden eerder al een masterclass bij ons.

Logos deelnemers Masterclass

 

Deze specialisten begeleiden de masterclass

Sander Claus

Sander is al 20 jaar actief op het gebied van Direct en Interactieve Marketing, Customer Loyalty en CRM. Hij was onder andere werkzaam voor opdracht­gevers als: V&D, Albert Heijn, Airmiles, NS, Nissan, ING, Delta Lloyd, Disneyland Paris, NCRV, Nivea, Unilever Heartbrand en ANWB.

Theo van der Steen

Al ruim 18 jaar is Theo actief met het opzetten en realiseren van e-Business, CRM en Online strategieën en het inrichten en verbeteren van omnichannel klant­ervaringen. Hij was onder andere werkzaam voor opdrachtgevers als: Procter & Gamble, Philips, British American Tobacco, Nuon, Zwitserleven, Volkswagen, Univé, AEGON en ANWB.

Een reactie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top