Onze producten

by beheerder

Underlined Customer Journey Analytics Suite.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op.

De Underlined Customer Journey Analytics Suite

Loyale klanten zijn van onschatbare waarde voor uw organisatie. Ze zijn uw ambassadeurs, zorgen voor meer klantwaarde en een hogere NPS. En daarbij draait alles om een optimale klantbeleving. De kunst is uw customer journey zó in te richten, dat u van uw tevreden klanten loyale klanten maakt.

Customer Journey Analytics

Onze Customer Journey Analytics Suite helpt u hierbij in vier heldere en overzichtelijke stappen. Van het verzamelen van alle relevante data rond de customer journey en het in kaart brengen van uw klanten en wat hen beweegt, tot het inrichten van een dashboard waarmee u uw customer journey kunt sturen en verbeteren. Onze producten onderscheiden zich door de visuele manier waarop ze u helpen bij het bereiken van uw doel: een optimale en positieve klantbeleving.

Zelf aan de slag

Stapsgewijs begeleiden we u en uw team bij elke stap in het ontwerp van de optimale customer journey. Wij zijn pas tevreden als u zelfstandig met onze CJ Analytics Suite aan de slag kunt. Onze hands on support is er dan ook op gericht om onszelf zo snel mogelijk overbodig te maken, zodat u zelf aan het roer staat van uw verbeterprocessen.

In vier stappen naar de optimale customer journey

CJ Data Gathering integreert alle relevante databronnen rondom de customer journey en schetst een customer journey klantbeeld.

CJ Data Connecting levert een geïntegreerd customer journey klantbeeld door met customer-journey-modellen en tekst-algoritmen de datastromen te verbinden.

CJ Data Insights helpt met concrete verbeterinsights bij het vormgeven van de meest ideale customer journeys.

CJ Management Cockpit is een op maat gemaakt customer journey besturings- en verbeteringsdashboard waarvan gebruikers bijna onmiddellijk aangeven: ‘Ik weet niet hoe ik ooit zonder kon.’

Top