CJ Data Connecting

by beheerder

Underlined Customer Journey Analytics Suite.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Bel ons.

CJ Data Connecting

Om de customer journey van uw organisatie te verbeteren, moet u natuurlijk eerst weten hoe die er nu uitziet. Op welke touchpoints komt een klant in contact met uw organisatie en hoe zijn deze met elkaar verbonden? Wat is de emotie en beleving van uw klanten bij deze contactmomenten?

CJ Data Connecting verbindt alle verzamelde data en toont de flow van de customer journey. Zo ontstaat een geïntegreerd klantbeeld van uw organisatie aan de hand van omnichannel customer journeys.

De Underlined Customer Journey Analytics Suite

CJ Data Gathering integreert alle relevante databronnen rondom de customer journey en schetst een customer journey klantbeeld.

CJ Data Connecting levert een geïntegreerd customer journey klant- beeld door met customer-journey-modellen en tekst-algoritmen de datastromen te verbinden.

CJ Data Insights helpt met concrete verbeterinsights bij het vormgeven van de meest ideale customer journeys.

CJ Management Cockpit is een op maat gemaakt customer journey besturings- en verbeteringsdashboard waarvan gebruikers bijna on- middellijk aangeven: ‘Ik weet niet hoe ik ooit zonder kon.’

Top