CJ Data Gathering

by beheerder

Underlined Customer Journey Analytics Suite.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Bel ons.

CJ Data Gathering

De eerste stap bij het in kaart brengen van uw klanten en de customer journey die zij maken, is het verzamelen van alle relevante data rondom de customer journey.

Nu meer dan de helft van uw klanten via verschillende kanalen in contact komen met uw organisatie, ziet u soms door de bomen het bos niet meer. Onze module CJ Data Gathering helpt u de data te verzamelen van álle bronnen die wat kunnen vertellen over de werkelijke journey van uw klanten. Zoals uw klantcontactkanalen, denk aan uw klantcontactcenter, online, mobile, webcare. Maar ook uw CRM, back-office en administratieve systemen, klantonderzoeksdata en social media.

Het resultaat? Een complete en actuele dataset, met de gedragingen, emoties en waardering van uw klanten, in alle journeys op ieder touchpoint van elk kanaal.

De Underlined Customer Journey Analytics Suite

CJ Data Gathering integreert alle relevante databronnen rondom de customer journey en schetst een customer journey klantbeeld.

CJ Data Connecting levert een geïntegreerd customer journey klantbeeld door met customer-journey-modellen en tekst-algoritmen de datastromen te verbinden.

CJ Data Insights helpt met concrete verbeterinsights bij het vormgeven van de meest ideale customer journeys.

CJ Management Cockpit is een op maat gemaakt customer journey besturings- en verbeteringsdashboard waarvan gebruikers bijna onmiddellijk aangeven: ‘Ik weet niet hoe ik ooit zonder kon.’

Top