CJ Data Insights

by beheerder

Underlined Customer Journey Analytics Suite.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Bel ons.

CJ Data Insights

U heeft een duidelijk beeld van uw klanten en welke customer journey zij volgen in het contact met uw organisatie.

De volgende stap is het verbeteren en optimaliseren van deze customer journey zodat u uw klanten een optimale beleving kunt bieden. Op welke momenten gaat het goed en op welke punten kan het beter? CJ Data Insights maakt een analyse van de klantbeleving tijdens de customer journey en geeft u inzicht in welke verbeteracties u kunt ondernemen, in zowel back- als frontoffice. Ook ziet u wat de impact van deze verbeteringen op uw doelstellingen is (denk aan NPS, tevredenheid, kosten en gemak), zodat u kunt prioriteren.

 

De Underlined Customer Journey Analytics Suite

CJ Data Gathering integreert alle relevante databronnen rondom de customer journey en schetst een customer journey klantbeeld.

CJ Data Connecting levert een geïntegreerd customer journey klantbeeld door met customer-journey-modellen en tekst-algoritmen de datastromen te verbinden.

CJ Data Insights helpt met concrete verbeterinsights bij het vormgeven van de meest ideale customer journeys.

CJ Management Cockpit is een op maat gemaakt customer journey besturings- en verbeteringsdashboard waarvan gebruikers bijna onmiddellijk aangeven: ‘Ik weet niet hoe ik ooit zonder kon.’

Top